Latest

April – Bulan Gigi

Assalamualaikum, April, Bulan Kesihatan Oral – Bulan Gigi. Tanggal 06 April baru-baru ni, kami sekeluarga keluar jalan-jalan. Pertama, air takde, nak buat kerja kat rumah dah tak menjadi je. Alasan

Rezeki Buat Kita

Assalamualaikum, Hari ni keluar rumah pergi kerja macam biasa. Yang tak biasanya, cuaca kat bumi Malaysia ni. Semalam, jerebu makin teruk. Keluar pejabat je, rasa macam pelik. Yelah, duduk dalam

Sambung atau Tidak

Assalamualaikum, Dah lama bebenor tak update blog ni. Sejak kerja kat ‘pejabat baru’ ni, macma tak berpenghujung kerjanya. Hampir setiap masa ada je kerja bertalu-talu datang. Siapa kata kerja kat

Satu Kisah di Waktu Petang

Assalamualaikum semua, Selamat berhujung minggu. Bila kerja jauh-jauh, hujung minggu adalah masa yang amat-amat ditunggu. Masa untuk luangkan bersama dengan keluarga. Best oo.. Cepatlah kahwin, sape yang belum tu..

Semuanya Orang Buat

Assalamualaikum, Salam hari Jumaat buat semua. Pergi solat jumaat ke tak? Jangan tak pergi tau, untuk yang lelaki. Untuk yang perempuan, boleh solat zohor. Pejam celik, pejam celik, kejap je