Pengulas Terpanas dah Menjelma?

Posted by

Assalamualaikum,

Bulan April dah berlalu, sekarang dah bulan Mei.. Cepatkan.. Disebabkan tuan blog baru nak mulakan semula penulisan blog selepas lama bercuti, jadi pelawat yang datang pun sikit-sikit je.. haha.. (sebelum ni pun sikit gak..).. Terima kasih kepada semua yang lawat dan beri komen. Korang memang best.. Mari tengok 3 pengulas paling panas bulan lepas:

zul

bEe

suri

Apa fakta yang nak tulis pasal dorang bertiga ni ek? Jom tengok dan boleh terjah mereka..

  1. Ketiga-tiga blogger ini sudah pun dimiliki. Bukan lagi single ye.. Seorang dah jadi bapak orang, lagi dua dah jadi mak orang. Jadi, sila terjah sebagai rakan blogger sahaja.. hehee..
  2. Mewakili 3 jenis platform blogger, seorang dari blogspot, seorang dari wordpress dan seorang lagi dari dot com (domain berbayar).
  3. Masing-masing memiliki ‘loading time’ yang kurang dari 10 saat, yang mana sangat menarik hati pengunjung, sebab tak payah tunggu lama-lama untuk menjelmakan wajah blog — apa pun, kadang-kadang bergantung kepada server masing-masing ye.. boleh test website anda di iwebtool.com
  4. Lain-lain info seperti PR, alexa, leh jer tau, cer tengok kat gambar ye.. cer tengok, cer tengok..

Bolehlah kawan-kawan baca blog mereka ni. Menarik, ada isi dan perkara yang nak disampaikan. Jangan lupa ye. Juga terima kasih buat rakan-rakan pengulas lain.

  1. zul
  2. bEe
  3. suri
  4. aimannajmy
  5. titan
  6. hafizmd
  7. zik
  8. norasikin
  9. samanosuke_04
  10. mankuchai

Terima kasih semua… Yang lain, kalau nak menambah kenalan, bolehlah ke blog sahabat-sahabat kita ni ye..

@fiezaradzi.com – theme yang pakai sekarang tidak membenarkan saya menambah widget text atau gambar, kalau tidak wajah blog ni akan bertukar wajah menjadi raksaksa..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *