ITech

Alexa Yang Mesra

Salam buat semua. Sekarang ni makin hari makin lapar dibuatnya. Makin hari makin bertambah beratnya.. Sama juga kes dengan gadis pujaan ramai ni, alexa. Makin hari makin bertambah naik alexa di blog ni. Memang ku sedar, blog ni tak ramai peminat, apatah lagi bukan pakar SEO. Aih, entahlah..

Kata orang itu, kalau rajin masukkan entry, rajin ping entry itu, makin hari makin ‘mesra’ alexa akan turun. Tapi makin banyak entry dikeluarkan, makin banyak ping entry, makin bertambah pulak berat alexa ni.. Bengkek betul.. hihii.. Kalau tak percaya, tengok, bulan ni de lagi beberpa hari nak habis, tapi entry bulan ni lagi banyak dari bulan lepas, tapi masih lagi meningkat-ningkat alexa ni.. sungguh tak tahu kenapa…

Suka hati kau la alexa.. malas dah. Tapi kepada yang tiap-tiap hari dengar keluhan alexa naik ni, maaflah ye.. hihi.. saja je nak bagitau dan memeriahkan suasana.. haha.. Okla, moga kau sedar diri alexa.. turunlah kau, kesian lah kat tuan punya blog ni.. hihii

Kalau nak tahu cara-cara meningkatkan ranking pada alexa yang ‘mesra’ ni bolehlah kita sama-sama jengah ke blog bro mohd isa ni. Manalah tau, tiba-tiba alexa yang ‘mesra’ tu memang jadi mesra kan, walaupun rasanya kelima-lima tu ada dibuat di blog ni. Tak kisahlah.. Jom baca ramai-ramai ek..

@fiezaradzi.com – ada tak mana-mana blogger nama alexa? Kalau ada, singgah la sini.. kot-kot alexa yang satu lagi tu tiba-tiba turun..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge