fiezaradzi Archive

Rezeki Buat Kita

Assalamualaikum, Hari ni keluar rumah pergi kerja macam biasa. Yang tak biasanya, cuaca kat bumi Malaysia ni. Semalam, jerebu makin teruk. Keluar pejabat je, rasa macam pelik. Yelah, duduk dalam pejabat tu memang tak nampak luar kan..

Sambung atau Tidak

Assalamualaikum, Dah lama bebenor tak update blog ni. Sejak kerja kat ‘pejabat baru’ ni, macma tak berpenghujung kerjanya. Hampir setiap masa ada je kerja bertalu-talu datang. Siapa kata kerja kat ‘sini’ rilek? Aduh..

Semuanya Orang Buat

Assalamualaikum, Salam hari Jumaat buat semua. Pergi solat jumaat ke tak? Jangan tak pergi tau, untuk yang lelaki. Untuk yang perempuan, boleh solat zohor. Pejam celik, pejam celik, kejap je berlalu minggu ni. Esok cuti, bagus bagus.