fiezaradzi

by

Assalamualaikum, Lepas budget 2014 baru-baru ni, memang kecoh sangat-sangat pasal gula ni kan. Maklumlah subsidi gula sudah pun dihapuskan. Memang banyak pandangan pasal pemansuhan subsidi ni. Ikutlah kan, kalau korang rasa ia positif, memang yang baik-baik aja korang dapat. Kalau fikir ia memang negatif, yang tak baik je la kan.

by

Assalamualaikum, Setelah lapan tahun kerja di syarikat lama, nampaknya kali ni bertukar tempat kerja dan skop kerja. Selepas dua bulan grad, terus kerja di syarikat lama hinggalah 31 Oktober 2013 baru-baru ni. Sekarang, dah bermula suasana baru, tugas baru dan kawan-kawan pun baru. Kalau dulu, teman sehati sejiwa, encik suami sentiasa ada bersama. Tapi, sekarang

by

Assalamualaikum semua. Kalau perasan,dah lama tak update kan. Sekarang ni sibuk sikit, maklumlah tengah minggu orientasi ni. Kenapa dah dewasa ni pun still nak orientasi yek? Nantilah kita cerita. Apa pun,minggu ni memang sibuk. So,sorryla yek.. Have a nice day, kawan-kawan.

by

Wordless Wednesday Pekerja Dikurung @fiezaradzi.com – Kesian tengok, penat dia nak keluar, tapi tak boleh.

by

Gejala Penyakit Keputihan – Untuk Wanita Sahaja… Assalamualaikum, Entry kali ini khas untuk wanita, tapi kalau yang lelaki nak ambil tahu, boleh juga. Kot-kot la boleh jadi berguna untuk yang dah berkahwin dan bakal berkahwin nanti kan…

by

Assalamualaikum, Hari ni si kakak cuti sekolah, ada majlis agaknya cikgu-cikgu kakak tu. Bolehlah rasa gembira kejap berempat orang ni. Nanti bulan depan susah dah nak bersama pagi-pagi penuh gembira ni. Terpaksalah kan, demi mencari keberkatan.

by

Assalamualaikum semua. Lama bebenor tak update blog. Lately semangat nak blog makin pudar ditelan masa. Apa masalahnya pun tak tahu. Masalah dalaman ni. Seminggu dua ni badan memang rasa tak berapa sedap. Agaknya semperna ulang tahun pertama episod bermakna dalam hidup ni yang buat kenangan setahun lalu menjelma semula. Alhamdulillah, semalam dah pergi berurut, lenguhnya

by

Assalamualaikum, Tempat Menarik di Pulau Pinang. Masa cuti hari raya baru-baru ni, adik perempuan saya mengajak kami sekeluarga ke tempat perangin di Pulau Pinang, Bukit Bendera. Ye, dah lama sebenarnya tak menjejakkan kaki di sana. Lebih 10 tahun rasanya. Bagi suami pulak, memang tak pernah saya ajak ke sana.