fiezaradzi

Tugas Baru

by fiezaradzi 10 November 2013 9 comments

Assalamualaikum, Setelah lapan tahun kerja di syarikat lama, nampaknya kali ni bertukar tempat kerja dan skop kerja. Selepas dua bulan grad, terus kerja di syarikat lama hinggalah 31 Oktober 2013 baru-baru ni. Sekarang, dah bermula suasana baru, tugas baru dan kawan-kawan pun baru. Kalau dulu, teman sehati sejiwa, encik suami sentiasa ada bersama. Tapi, sekarang [...]

Teruskan Bacaan →

Update Ringkas

by fiezaradzi 7 November 2013 11 comments

Assalamualaikum semua. Kalau perasan,dah lama tak update kan. Sekarang ni sibuk sikit, maklumlah tengah minggu orientasi ni. Kenapa dah dewasa ni pun still nak orientasi yek? Nantilah kita cerita. Apa pun,minggu ni memang sibuk. So,sorryla yek.. Have a nice day, kawan-kawan.

Teruskan Bacaan →

Pekerja Dikurung

by fiezaradzi 23 October 2013 11 comments

Wordless Wednesday Pekerja Dikurung @fiezaradzi.com – Kesian tengok, penat dia nak keluar, tapi tak boleh.

Teruskan Bacaan →

Gejala Penyakit Keputihan

by fiezaradzi 10 October 2013 14 comments

Gejala Penyakit Keputihan – Untuk Wanita Sahaja… Assalamualaikum, Entry kali ini khas untuk wanita, tapi kalau yang lelaki nak ambil tahu, boleh juga. Kot-kot la boleh jadi berguna untuk yang dah berkahwin dan bakal berkahwin nanti kan…

Teruskan Bacaan →

Cara Dapatkan Parking Kereta Dengan Mudah

by fiezaradzi 8 October 2013 19 comments

Assalamualaikum, Hari ni si kakak cuti sekolah, ada majlis agaknya cikgu-cikgu kakak tu. Bolehlah rasa gembira kejap berempat orang ni. Nanti bulan depan susah dah nak bersama pagi-pagi penuh gembira ni. Terpaksalah kan, demi mencari keberkatan.

Teruskan Bacaan →

Hilang Semangat

by fiezaradzi 30 September 2013 13 comments

Assalamualaikum semua. Lama bebenor tak update blog. Lately semangat nak blog makin pudar ditelan masa. Apa masalahnya pun tak tahu. Masalah dalaman ni. Seminggu dua ni badan memang rasa tak berapa sedap. Agaknya semperna ulang tahun pertama episod bermakna dalam hidup ni yang buat kenangan setahun lalu menjelma semula. Alhamdulillah, semalam dah pergi berurut, lenguhnya [...]

Teruskan Bacaan →

Tempat Menarik di Pulau Pinang

by fiezaradzi 9 September 2013 46 comments

Assalamualaikum, Tempat Menarik di Pulau Pinang. Masa cuti hari raya baru-baru ni, adik perempuan saya mengajak kami sekeluarga ke tempat perangin di Pulau Pinang, Bukit Bendera. Ye, dah lama sebenarnya tak menjejakkan kaki di sana. Lebih 10 tahun rasanya. Bagi suami pulak, memang tak pernah saya ajak ke sana.

Teruskan Bacaan →

Lesen Memandu Baru

by fiezaradzi 6 September 2013 37 comments

Assalamualaikum, Lesen memandu baru. Bila lesen memandu korang tamat? Lesen memandu fiezaradzi.com baru je tamat. Kenalah renew kan, lebih-lebih lagi hari Jumaat ni nak kena memandu sorang-sorang pergi PJ. Kalau tak renew lesen memandu yang dah tamat, memang nak kena tahan la tu. Apa pun, lesen memandu yang lama tu telah pun ditukar kepada lesen [...]

Teruskan Bacaan →