fiezaradzi Archive

Lesen Memandu Baru

Assalamualaikum, Lesen memandu baru. Bila lesen memandu korang tamat? Lesen memandu fiezaradzi.com baru je tamat. Kenalah renew kan, lebih-lebih lagi hari Jumaat ni nak kena memandu sorang-sorang pergi PJ. Kalau tak renew lesen memandu yang dah tamat,

Bakal Menjelma Oktober Ini

Assalamualaikum, Vios baru|Bakal menjelma Oktober 2013. Bagi peminat-peminat vios di Malaysia ni tentunya tak sabar nak tengok kehadiran vios baru yang dikhabarkan sebelum ini. Bagi pasaran Malaysia, Oktober 2013 akan menjadi bulan pelancarannya.

Kebaikan Kacang Buncis

Assalamualaikum, Kebaikan kacang buncis. Kali ini kita baca sikit la pasal tumbuhan kekacang yang popular kat Malaysia ni. Nama saintifik kacang buncis adalah Phaseolus vulgaris. Ia dipercayai berasal dari Amerika Selatan dan Amerika Tengah. Pokok kacang buncis

Cuti Pun Dah Tamat

Assalamualaikum, Akhirnya cuti raya dah pun habis. Dan bermula kehidupan bekerja semula. Bila balik kampung, seronoknya memang tak terkata, lebih-lebih lagi yang duduk jauh-jauah macam kami ni. Cuti lama pun rasa sekejap saja.

Resepi Kacang Buncis

Assalamualaikum, Resepi kacang buncis. Korang kenal tak dengan kacang buncis? Rupa dia ala-ala kacang panjang, tapi kalau tengok betul-betul, ada bezanya. Warnanya hijau dan sangat sesuai tumbuh pada suhu 25 hingga 35 darjah Celsius, dengan taburan hujan

Puasa Kali Ini

Assalamualaikum, Pengalaman puasa. Sekarang ni dah masuk 10 hari terakhir untuk bulan Ramadan habis, tinggalkan kita untuk tahun ini. Moga kita sama-sama meriahkan setiap hari di bulan ni untuk kutip sebanyak mungkin pahala dan manfaat selagi terdaya.

My Sweetie

Assalamualaikum, Roti kecil Sweetie. Korang pernah makan tak roti kecil ni? Dalam banyak-banyak roti, rasanya ini roti kecil yang paling sedap. Kalau tak sedap, mesti anak-anak 2 orang tu tak makan. Tapi yang bestnya, setiap kali beli,