Lifestyle

by

Kalau dibuat satu bancian, tentu pemakaian baju ketat ni dilihat lebih ramai pemakainya berbanding baju yang longgar. Bukan nak menangkan baju spesis ini, tetapi ia adalah kenyataan. Cuba lihat dan kaji, adakah benar apa yang saya cakapkan. Tapi wahai perempuan cantik di luar sana, tahukah sebenarnya pemakaian baju ketat boleh mengundang berlakunya jerawat? Ha, pertama

by

Sebut bab kahwin je, ramai suka. Suka akan perkahwinan, boleh, tapi jangan kahwin untuk suka-suka. Cuba tengok persekitaran masing-masing. Siapa yang lebih awal kahwin, lelaki kacak atau wanita cantik? Dah tahu dah siapa? Tengok tempatlah kan, ada yang lelaki kahwin dulu, ada yang wanita kahwin dulu. Tapi apa yang nak ditulis ni, adalah berdasarkan kepada

by

Kenal tak apa itu cakoi? Mestilah kenal kan. Kalau rasa tak kenal, sila buka buku masakan, nak buka kamus bahasa pun boleh kot.. Saya memang suka cakoi ni. Memang nak belajar buat, cuma kadang-kadang dapat resepi yang tak menjadi bila buat. Ye lah, kalau buat sendiri kat rumah, untung-untung, ada juga lelaki kacak nak makan.