Semasa

Lesen Memandu Baru

Assalamualaikum, Lesen memandu baru. Bila lesen memandu korang tamat? Lesen memandu fiezaradzi.com baru je tamat. Kenalah renew kan, lebih-lebih lagi hari Jumaat ni nak kena memandu sorang-sorang pergi PJ. Kalau tak renew lesen memandu yang dah tamat, memang nak kena tahan la tu. Apa pun, lesen memandu yang lama tu telah pun ditukar kepada lesen …

Continue Reading
Semasa

Selamat Hari Guru, Terima Kasih Cikgu

Assalamualaikum semua. Hari Guru | Ucapan hari guru tidak pernah dilupakan setiap tahun. 16 Mei setiap tahun adalah hari untuk meraikan cikgu-cikgu di Malaysia. Dulu, diri sendiri yang sambut dengan cikgu-cikgu sekolah, tapi kali ini giliran anak pulak yang sambut. Betapa masa begitu cepat berlalu.

Continue Reading
Semasa

Selamat Mengundi

Assalamualaikum, Hari mengundi 2013 | 5 Mei 2013. Hari ini antara tarikh penting dalam tahun 2013. Pilihanraya Umum ke 13 (PRU 13) di Malaysia dijalankan serentak di seluruh Malaysia. Korang dah mengundi?

Continue Reading
Semasa

Pilihan Raya Umum PRU 13

Assalamualaikum, Pilihan Raya Umum | PRU 13. Mood rakyat Malaysia kebanyakannya tertumpu kepada proses penting dalam Malaysia sekarang ini. Pilihan rakyat jelata yang bakal menentukan siapa yang bakal memerintah kerajaan untuk sepenggal lagi.

Continue Reading
Lifestyle Semasa

Toyota Vios 2013

Assalamualaikum, Terperap lagi entry dek kerana internet yang laju macam siput. Silap-silap siput lagi laju dari internet ni. Yang betul-betul laju nak guna, dah rasa nak tidur pulak. Sendiri yang pilih.

Continue Reading
ITech Keluarga Semasa

Dunia Tanpa Sempadan

Assalamualaikum, Hujung minggu terasa cepat berlalu. Malam tadi, baru nak tidur, terkejut kerana ada acara bunga api secara besar-besaran berdekatan rumah. Pagi ini, ramai yang kecoh-kecoh pasal bunga api. Ada yang marah-marah, sebab bunga api, ada juga yang bagi ayat supaya kita bersabar dan toleransi. Dua-dua ada baik buruknya.

Continue Reading
Lifestyle Semasa

Karnival PTS

Assalamualaikum, hari Jumaat yang cukup suram hari ini. Suram dengan keputusan semalam, sama seperti suramnya keadaan pagi tadi. Mendung saja. Apa pun, jangan bersedih hati. Perjuangan perlu diteruskan biarpun kalah pada hari ini, tidak mustahil untuk bangun dan berjaya di kemudian hari.

Continue Reading