Semasa

Kaitan Penyu Dengan Labah-labah & Pesawat Dengan Kereta Kebal

Assalamualaikum,

Demam pilihanraya yang sudah berlalu. Layan gambar di hari Rabu.

Sepatutnya entry ini keluar lebih awal, tapi asyik tertangguh je. Tak pelah, layan..

Gambar sekitar pilihanraya – replika hasil kreativiti penyokong

 photo replikapru1_zps0922ff5e.jpg

Akhirnya ada juga penyu mendarat kat sini. Tengok dari sisi pulak.

 photo replikapru2_zps51ea59e5.jpg

Ini pulak sarang labah-labah

 photo replikapru5_zpsc38f8670.jpg

Kreatif betul dorang ni kan…

 photo replikapru3_zps3295c157.jpg

Nampak de orang kat payung terjun tu?

 photo replikapru4_zpse98bb5a8.jpg

 photo replikapru6_zpscb79f380.jpg

Yang ni pun kreatif..

 photo replikapru7_zpsb42837cb.jpg

Korang nampak tak kat atas bumbung ada apa? Tak nampak, tengok gambar bawah ni..

 photo replikapru8_zpsed0b3834.jpg

Untuk lebih jelas..

 photo replikapru9_zpsa0531a90.jpg

 photo replikapru10_zpsc2583a8e.jpg

Wau

 photo replikapru11_zpsae2122b6.jpg

Kat sini rupanya labah-labah, tadi ada sarang je..

Yang bawah ni, pun best, boleh terfikir nak letak yang palig kecik..

 photo replikapru12_zps7d9e4f5d.jpg

Gambar lebih dekat.. Ada lagi kecik kat depan tu, tapi sebab tukang ambik gambar pegang budak kecik, jadi inilah gambar paling nampak. Korang bayangkan je ada kereta mainan yang kecik-kecik tu..

 photo replikapru13_zps4ca7d6ce.jpg

Itulah kemeriahan pilihan raya umum baru-baru ni. Banyak lagi sebenarnya, tapi ada yang tak sempat ambil gambar sebab kereta dipandu laju sikit. Kalau tak, marah kereta belakang. Kalau nak bandingkan replika ni dengan kat tempat kami, kat sini lagi meriah kot. Apa pun, moga negara kita terus aman damai.

@fiezaradzi.com – Biasa hari raya je ada replika ni..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge