Information Technology Youth Movement (ITYM)

Salam. Sebenarnya dah lama nak publish entry ni, tapi asyik tertangguh je. Ingat tak entry pasal Hari Belia hari tu? Lau tak ingat leh la check balik di sini. Sebenarnya blog fiezaradzi.com ni berjaya menempah tempat dalam pertandingan tu. Menurut penganjur, tuan punya blog perlu ambil gambar untuk dipersembahkan kepada Menteri Belia dan Sukan, Dato’ Ahmad Shabery Cheek. Tapi disebabkan tuan punya blog ni malu-malu kucing, maka hanya gambar sijil je la yang mampu diletakkan kat sini. Hehe..

Tak de niat pun nak bangga-bangga. Ramai lagi kat luar sana yang berjaya menempah tempat gak. 50 blog lau tak silap. Orang lain dah lama tempek kat blog, tuan punya blog ni maklumlah, terlebih ‘rajinnya’. Hehe.. Oh ye, satu perhimpunan akan diadakan tahun depan kalau tak silap. Bulan 5 2011, untuk menghimpunkan sejuta belia nanti. Tah-tah kita leh jumpa kot.. Agaknye la kan..

Oklah, moga belia terus maju seiring kemajuan negara..

@fiezaradzi.com – inilah contoh kekeringan idea nak menulis blog

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge