Jadual Imunisasi

by fiezaradzi on 30 January 2010 · 8 comments

Salam,

apa khabar? Masih ingatkah akan entry saya tentang suntikan annur? Kalau masih ingat, tentu masih ingat akan janji saya nak beri jadual suntikan kan? Sebenarnya jadual boleh didapati di dalam buku kesihatan anak kengkawan. Juga dalam website kementerian kesihatan. Tapi, disebabkan saya sudah berjanji, saya akan tunaikan. Kat bawah ni jadual untuk anak-anak kengkawan mengambil suntikan imunisasi nih..

jadual-suntikan

jadual suntikan

Jadi, janji sudah ditunaikan. Bolehla kawan-kawan check suntikan anak-anak kengkawan. Oh ye, seperti mana yang saya tahu, jika anak-anak anda adalah anak istimewa (semua kanak-kanak istimewa).. atau ada penyakit yang disahkan doktor, mungkin jadual imunisasi ini sedikit berbeza. Hal ini boleh dirujuk kepada doktor anda. Jangan lupa ya..

{ 7 comments… read them below or add one }

sya January 30, 2010 at 4:33 pm

hehehe… saya suntik di klinik kerajaan.. memang dah siap2 ada kat kad dia.. :D

Balas Komen ini

hafizmd January 31, 2010 at 12:16 am

samala kite..pukul 6.45 pagi, dah kuar rumah..p beratur depan klinik..
.-= hafizmd´s last blog ..Madu oh! madu =-.

Balas Komen ini

fiezaradzi February 1, 2010 at 11:30 am

sya: tul tu.. mmg dah de.. pas2 siap kena g appointment wpun xde cucuk.. skip jugak kdg2..

en hafiz: itu pun dpt no 40 ye..

Balas Komen ini

azizan4444 February 1, 2010 at 9:37 pm

yg ni utk anak2 je ke?hehehe

Balas Komen ini

fiezaradzi February 2, 2010 at 11:05 am

azizan: budak2 jer.. melainkan kalau dulu kecik2 tak cucuk, leh la cucuk.. hahaha.. selalunya sampai ting.3.. awak ting 3? boleh cucuk.. hehe..

Balas Komen ini

fdhelina February 2, 2010 at 3:01 pm

info yg sgt berguna lah kak..sy amik yea :D
.-= fdhelina´s last blog ..Family Dinner =-.

Balas Komen ini

fiezaradzi February 2, 2010 at 4:29 pm

@fdhelina, ambek la fdhelina.. info yg bguna knapa tidak dikongsi..

Balas Komen ini

Leave a Comment

CommentLuv badge
 Banner

{ 1 trackback }

Previous post:

Next post: