Kembalilah Ke Pangkuanku

Assalamualaikum,

lama kan tak de update terkini.. Patut le PR pun jatuh berdebuk.. Huhu.. Sebenarnya mood blogging lari ke mana tah, tak jumpa-jumpa lagi ni.. Itu yang risau ni.. Huhu.. tak pe lah, mula semula perlahan-lahan.. jadi untuk permulaan mencari mood berblog yang semakin lari jauh ni, kita layan dulu beberapa keping gambar.. Jom.. Oh ye, sila klik gambar untuk lebih jelas..

‘Kalau nak jual ni kreet, habungi numbar …..’ nak beli kereta ke, nak jual kreet? kreet tu apa ek? hehe.. mesti orang luar negara ni.. gambar kat area prima sri gombak..

ban hong leong ke bank hong leong? Ada simpan duit tak kat sini? Gambar ni kat pekan Ipoh ke Kampar, macam tu la, tak ingat. Gambar tak berapa clear sebab tengah hujan dan ambil gambar dari dalam kereta..

Bagus kan kalau sikap pekerja dia sama macam nama syarikat lori ni.. hehe.. sama-samalah kita bersikap murni..

Harware mana lagi? Yang tu la.. Gambar semasa perjalanan balik dari kuala terengganu ke Gombak.. ni di terengganu

Cukuplah 4 gambar kan.. Ingat semalam nak upload, tapi ada masalah talian daa… Oklah, tima kasih sebab datang ye.. kembalilah ke pangkuanku wahai mood blogging..

@fiezaradzi.com – Insyaallah akan kembali seperti biasa jika diizinkan..

0 comments… add one

Leave a Comment

CommentLuv badge