Lukisan Hati

by fiezaradzi on 1 August 2012 · 31 comments

Wordless Wednesday – Lukisan Hati

lukisanannur

@fiezaradzi.com – Ragam anak-anak bila dah besar, macam-macam…

{ 30 comments… read them below or add one }

maza August 1, 2012 at 12:05 pm

wakakaka….

dinding rumah maza dah ada macam2 lukisan abstract, bukan sahaja tulisan khat aje.. hehehe

Balas Komen ini

fiezaradzi August 2, 2012 at 2:32 pm

@maza, ni gara2 anak2 kan dulu si anak ni ok je, bila dah masuk umur 4 tahun ni, mulalah nak jadi kreatif ni.. huhu

Balas Komen ini

hafidz August 1, 2012 at 12:38 pm

tak tulis sampai huruf Z ke?
huhu :P
post terbaru hafidz ..Nescafe Mug Limited Edition 100 Tahun Nestle Disismu

Balas Komen ini

fiezaradzi August 2, 2012 at 2:32 pm

@hafidz, tak sempat, sebab mama dia dah bunyi bising.. haha.. lau sempat sampai z, mau nangis mama dia.. hahaa

Balas Komen ini

eiela August 1, 2012 at 1:43 pm

kat kertas ke dinding tuh kak
post terbaru eiela ..Giveaway Kedua Cik Tom

Balas Komen ini

fiezaradzi August 2, 2012 at 2:33 pm

@eiela, lau kat kertas mak dia tersentuh sikit je, ni tersentuh byk ni, sbb dia buat kat dinding ruang tamu.. dh de 2 tinggalan dia. pastu tak cukup dinding, lantai pun dia buat jugak.. aduh..

Balas Komen ini

pipoq August 2, 2012 at 10:11 am

hehehe…biasa la tu..rumah sy ni mana dinding yang tak ada hasil seni camtu..mana yang dia boleh capai, memang ada je peninggalan dia tu..

Balas Komen ini

fiezaradzi August 2, 2012 at 2:39 pm

@pipoq, haha. bila dah de anak, macam tu la kan.. dulu biasa tgk rumah org je skg rumah sendiri dah kena.. hihi

Balas Komen ini

suri August 3, 2012 at 12:11 am

tu best kan kak f dan pap p hee.. tpi ada gak rasa segan bila sekeliling dinding ymh sy selamat di kerjakan huk..huk…

Balas Komen ini

fiezaradzi August 3, 2012 at 1:06 pm

@suri, rasa segan bila ada tetamu la.. tapi mmg memori tu..

Balas Komen ini

pipoq August 4, 2012 at 7:22 pm

kalo nak kata segan tu, tak la jugak..lagipun umah kita bukan la taraf mahligai..kalo sepah2 mainan, dinding penuh lukisan mural tu adalah normal kalo adaanak kecik ni..
post terbaru pipoq ..Rakyat Malaysia terkaya di dunia ?

Balas Komen ini

fiezaradzi August 8, 2012 at 2:44 pm

@pipoq, saya ingat rumah saya je bersepah mainan.. jenuh suruh simpan.. huhu..

Balas Komen ini

pipoq August 12, 2012 at 12:53 am

kadang tu belum sampai sejam lepas disimpan, ada je yang dibawak keluar semula..

nak nampak kemas sikit rumah bila anak2 tidur..tapi sekejap je la kemasnya,.hehehe
post terbaru pipoq ..Tak malu tak puasa

Balas Komen ini

fiezaradzi August 13, 2012 at 4:29 pm

@pipoq, tul2.. kdg2 tu tgh kemas yg ni, dia selerakkan yg kat sana pulak.. adoi.. haha.. lagi best, lau de yg temasuk bawah sofa, mmg bertapa jap mainan tu..

silap hari bulan, hilang gak mainan budak2 ni.. hihi

Balas Komen ini

pipoq August 16, 2012 at 1:07 pm

kalau sy tak kesah la sangat..mama dia je yang selalu bising..hehehe..
satu lagi pelekat bergambar, abis semua ditempeknya kat peti ais, mesin basuh, dinding, pintu, lantai..bila nak marah, dia cakap “cantik tak ?” lepas abis dia lekat merata-rata tu..nak marah pun tak jadi dibuatnya..

Balas Komen ini

fiezaradzi September 6, 2012 at 12:05 pm

@pipoq, memang sama lah anak kita, lepas dia lekat, dia buka pulak, pastu tampal kat lantai.. mmg ‘cantik’ la.. haha.. budak2 kan..

Balas Komen ini

Hairul Hissam August 2, 2012 at 2:04 pm

mcm CAPTCHA yg kena salin semula security kodnya…
mmg sakit hati bila salin semula captcha asyik tak betul je. he.he.he
post terbaru Hairul Hissam ..Mutiara Kata Di Bulan Ramadan | Adakah Halal Dan Haram Sekadar Makan Dan Minum

Balas Komen ini

fiezaradzi August 2, 2012 at 2:43 pm

@hairul, lau de yg tu mmg leh sakit hati.. kdg2 malas nak tulis yg de kod ni..

tp yg ni lukisan hati hasil tgn anak pertama.. kat dinding rumah lak tu… leh buat captcha jugak ni.. huhu

Balas Komen ini

suri August 3, 2012 at 12:07 am

oh tidak rumh suri dah selamat.dri ruang tamu, meja makan, bilik2…aduh,,,,duh.

Balas Komen ini

fiezaradzi August 3, 2012 at 1:06 pm

@suri, selamat dgn adanya lukisan ek.. hehee

Balas Komen ini

suri August 3, 2012 at 12:11 am

sb tu org kata seni tu indah ngheee…

Balas Komen ini

fiezaradzi August 3, 2012 at 1:07 pm

@suri, mmg indah sangat2. nasib baik cat dinding rumah dah agak lama. nanti2 leh cat balik..

Balas Komen ini

bujang3 August 3, 2012 at 10:11 am

kat mana tuh….. kat dinding ker ???

Tapi tak per… ada minat belajar tuuuu….
post terbaru bujang3 ..Mimpi ngeri abad iniā€¦..

Balas Komen ini

fiezaradzi August 3, 2012 at 1:10 pm

@bujang3, haah, kat dinding rumah, ruang tamu. mmg minat sungguh dia, siap berlakon jadi cikgu lagi..

Balas Komen ini

amirulfaiz August 4, 2012 at 5:37 pm

Bakat terpendam seorang penulis hebat. :D
post terbaru amirulfaiz ..Main telefon bimbit dan lesung batu

Balas Komen ini

fiezaradzi August 8, 2012 at 1:08 pm

@amirulfaiz, aduh, jgn penuh rumah sudah..

Balas Komen ini

titan August 5, 2012 at 7:18 am

dah boleh tulis blog dah budak tu..
post terbaru titan ..Peneraju Revolusi SEO Merah Jambu

Balas Komen ini

fiezaradzi August 8, 2012 at 2:55 pm

@titan, lau dia tulis blog, kalah la mak dia. haha..

mau tiap2 hari entry ABC sampai ke Z.. pastu tukar 123 lak..

Balas Komen ini

Oh! budu August 5, 2012 at 10:23 pm

biasala budak2. conteng2 dinding.hihi

Balas Komen ini

fiezaradzi August 8, 2012 at 3:07 pm

@ohbudu, mmg tul, tapi dulu dia takde macam ni.. skg ni dh besar sikit rajin benor menconteng..

Balas Komen ini

Leave a Comment

CommentLuv badge
 Banner

{ 1 trackback }

Previous post:

Next post: