Piala Thomas Malaysia Lawan Afrika Selatan

by fiezaradzi on 21 May 2012 · 25 comments

Update : Keputusan Penuh Malaysia Lawan Afrika Selatan

Lee Chong Wei  vs Jacob Malieka (21 – 13) , (21 – 10)
Liew Daren vs Willem Viljoen (21 – 11) , (21 – 9)
Muhammad Hafiz Hashim vs Prakash Viyajanath (21 – 10) , (21 – 8 )
Koo Kien Kiat/Tan Boon Heong vs Dorien Lance  James/Willem Viljoen(21 – 8 ) , (21 – 12)
Goh Wei Shem/Lim Khim Wah vs Prakash Viyajanath/Jacob Malieka(21 – 11) , (21 – 14)

Piala thomas sudah pun berlangsung di peringkat kumpulan sejak 20 Mei 2012 di Wuhan, China. Hari ini, Malaysia sedang berlawan menetang Afrika Selatan. Datuk Lee Chong Wei sudah pun menang ke atas perseorang pertama Afrika, Jacob Malieka (127 dunia) dengan 21-13, 21-10. Tahniah LCW!

Liew Darren akan turut beraksi sebagai perseorangan kedua, dan kemudian bergu pertama Malaysia Koo Kien Kiat – Tan Boon Heong akan menyusul. Kita tunggu dan lihat keputusannya ye.

@fiezaradzi.com – Harap Malaysia mampu mengorak langkah lebih maju kali ini. Dan kes BAM akan selesai untuk kesejahteraan semua.

{ 24 comments… read them below or add one }

suri May 21, 2012 at 5:21 pm

mesti kedepan jangan kebelakang heee..sy mesti sokonh malaysia.
post terbaru suri ..Periodic Limb Movement Disorder Part II

Balas Komen ini

fiezaradzi May 21, 2012 at 5:40 pm

@suri, yeah, mari sokong beramai-ramai…

Balas Komen ini

cik tom May 22, 2012 at 11:51 am

@fiezaradzi, jom sokong team malaysia..malaysia boleh!
post terbaru cik tom ..Pelajar Lepasan SPM: Dilema Minat dan Hasrat Ibu Bapa

Balas Komen ini

fiezaradzi May 28, 2012 at 5:54 pm

yeah, menang kalah, tetap sokong..

Balas Komen ini

suri May 21, 2012 at 5:22 pm

sukan badminton mmg di minati sejak dahulu lagi smpi skrg hee..harap akan subur sehingga bila2 dana kan ada juga tunggak baru..a.k.a pengganti baru.
post terbaru suri ..Kita Pakaikan Dia Baju

Balas Komen ini

fiezaradzi May 21, 2012 at 5:43 pm

@suri, saya pun suri.. mmg suka sejak kecik lagi.. main pun suka..

Balas Komen ini

suri May 21, 2012 at 5:23 pm

harap datik ini akan di gunakan sebaik mungkin utk bykkan mata skor.amin
post terbaru suri ..Temuduga Benar- Benar Menduga Hati

Balas Komen ini

fiezaradzi May 21, 2012 at 5:43 pm

@suri, harap begitula, dan jugak harap mereka dpt kutip pengalaman sebanyak mungkin..

Balas Komen ini

hatiputera May 22, 2012 at 1:17 am

Perlawanan pemanas badan jer nie,,,sebelum berhempas pulas dengan lawan yang lenih handal
post terbaru hatiputera ..BULAN REJAB

Balas Komen ini

fiezaradzi May 28, 2012 at 5:56 pm

pemanas badan pun, lebih buat yg terbaik..

Balas Komen ini

tehr May 22, 2012 at 1:24 am

afrika selatan memang tak kuat mana pun
harap kita berjaya juga jumpa denmark nanti
post terbaru tehr ..Pusingan Kedua Piala AFC 2012

Balas Komen ini

fiezaradzi May 28, 2012 at 5:56 pm

dgn afrika leh menang, tapi sayang percaturan salah pulak dgn denmark…

Balas Komen ini

yas May 22, 2012 at 2:01 am

Apapun yg terjadi, pasti rakyat Mesia maukan kemenangan jerr….huhuhu
post terbaru yas ..Aksi Maut Seorang Lelaki

Balas Komen ini

fiezaradzi May 28, 2012 at 5:55 pm

itu sudah pasti.. harap mmg begitu, tapi apakan daya..

Balas Komen ini

Affan Ruslan May 22, 2012 at 4:30 am

Eh taktau pulak Piala Thomas dah start. Good luck Malaysia. Dah lama tak menang Piala Thomas. Malaysia ketandusan bakat untuk ganti LCW nanti
post terbaru Affan Ruslan ..Amaran Pelanggaran Hakcipta: Hanya Kerana Satu Link

Balas Komen ini

fiezaradzi May 28, 2012 at 5:55 pm

mmg dah lama, asyik bagi china je menang.. kali ni pun china menang.. huhu…

Balas Komen ini

Izzuddin Fauzi May 22, 2012 at 9:04 am

Go! Malaysia Go!
post terbaru Izzuddin Fauzi ..Hadirnya Bulan Rejab Dan Kisahnya

Balas Komen ini

fiezaradzi May 28, 2012 at 5:54 pm

ini macam slogan hari susu ni…. go malaysia go…

Balas Komen ini

chii May 22, 2012 at 12:43 pm

ok..chii baru tau da start..aritu kt berita just inform dorng da gerak je..hehe
post terbaru chii ..Pengalaman Bergelar Blogger

Balas Komen ini

fiezaradzi May 28, 2012 at 5:52 pm

hehe.. dah.. dan dah habis pun..

Balas Komen ini

titan May 22, 2012 at 1:31 pm

akhirnya..main gak chong wei ye..
post terbaru titan ..Himpunan Jutaan Belia – Mei 2012

Balas Komen ini

fiezaradzi May 28, 2012 at 5:52 pm

main.. tapi dia cedera.. huhu.. baru nak layan tgk dia main..

Balas Komen ini

ProfHariz May 25, 2012 at 10:26 pm

InsyaAllah layak ke final :)
post terbaru ProfHariz ..Blog Hariz Berwajah Baru

Balas Komen ini

fiezaradzi May 28, 2012 at 5:35 pm

harap begitu, tapi hakikatnya tidak.. kita dah kalah di suku akhir dgn china

Balas Komen ini

Leave a Comment

CommentLuv badge
 Banner

{ 1 trackback }

Previous post:

Next post: