Lifestyle

Bagus Ke BERSIH?

Assalamualaikum, Air alam dan manusia memang tak boleh dipisahkan kan? Kalau sehari tak mandi pun rasa macam tak kena je, apatah lagi kalau tak dapat minum seharian.. Jadi, bersyukurlah kita sebab dapat nikmati air yang merupakan keperluan asas kan.. Kesian sekali sekala tengok kawasan pedalaman yang tak de bekalan air, susah kan? Dulu masa time …

Continue Reading
Personal

Selamat Untukku, Selamat Buat Semua

Salam. semalam tak sempat menjenguk blog rakan-rakan lain. Sempat tinggal pesan jer kat blog sendiri. Semalam ke Batu Pahat lagi. Tapi, tak de sesi melawat makanan lagi. Pergi kerja, singgah rumah parents bos, makan tengahari dan balik. Semalam juga hari yang best. Best? Nape ye? Lau baca di blog encik suamiku, mesti dah tau naper.. …

Continue Reading