Lelaki Misteri

Salam semua. lama tak update. Bukan pe, sehari dua ni kesihatan sedikit terganggu. Allah bagi ujian. Mula-mula sakit tekak, pastu batuk-batuk, pastu perut pulak buat hal. Hari ni still rasa sakit lagi perut. Tak penah cuti sebab tak sakit ni, semalam ‘ter’cuti la pulak. hihi.. AKu redha dengan ujian Mu Ya Allah.. Pagi tadi sebelum suami ke rumah bos (dorang

Continue reading »

Hati Ini Gundah Gulana

Pernah kengkawan rasa gundah gulana? Sedih tak tentu pasal? Huhu.. tak tercapai akalmu suara nak cakap camner kan. Cam tulang terlekat kat kerongkong pun ada gak kan. Kadang-kadang memang kita rasa camtu, sampaikan de tu, tak tahu sebab apa. Rasa je camtu. Pelik kan? (orang kata perempuan memang pelik..) Kenapa ek terjadi hati gundah ni? Pertama, sebab de perkara yang

Continue reading »