Permata Hati

Assalamualaikum kepada semua rakan, Sedih hati terbaca kes-kes pembuangan bayi yang berlaku di negara kita ini. Ingatkan kes buang bayi ni dah tutup buku, tiba-tiba ada pula berlaku. Yang menghairankan, ‘mereka’ yang terlibat dalam pembuangan bayi ini senang je bersalin. Bila baca kronologi kes, ternyata sakit mereka bersalin buang bayi ini kalau ada, mungkin sikit sahaja berbanding dengan pengalaman bersalin

Continue reading »

Kisah Tentang Attitude

Salam. apa khabar? Semalam sebenarnya dapat email dari cikgu sekolah lama. Email forward ni berkenaan attitude seseorang. Jom tengok baca.. Father: I want you to marry a girl of my choice Son: I will choose my own bride Father: But the girl is Bill Gates’s daughter Son: well in that case.. ok ON THE NEXT DAY Father approaches Bill Gates

Continue reading »

Lelaki Misteri

Salam semua. lama tak update. Bukan pe, sehari dua ni kesihatan sedikit terganggu. Allah bagi ujian. Mula-mula sakit tekak, pastu batuk-batuk, pastu perut pulak buat hal. Hari ni still rasa sakit lagi perut. Tak penah cuti sebab tak sakit ni, semalam ‘ter’cuti la pulak. hihi.. AKu redha dengan ujian Mu Ya Allah.. Pagi tadi sebelum suami ke rumah bos (dorang

Continue reading »

Selamat Hari Lahir

Salam. Hari ni 8 Februari 2010.. Kejap je kan bulan 2.. Oh ye, selain hari ni 8 feb, hari ni jugak la birthday encik suami tercinta. Selamat Hari Lahir.. yang ke… Tanya tuan empunya diri ek.. Semperna hari lahir tuan empunya ini.. ucapan supaya beliau sentiasa sihat, gembira, bahagia, sentiasa dirahmati, diredhai, berada di bawah lindungan-Nya. Amin.. RANCANGAN Sebetul-betulnya memang

Continue reading »