ITech

Bila Takhta Bertukar

Assalamualaikum, Tajuk tak ingat kan.. Ye lah, cuba korang bayangkan kalaulah takhta bola sepak Piala Dunia 2 tahun lagi bertukar dari Sepanyol kepada Malaysia (mustahil dua tahun lagi), mesti satu dunia terkejut, kan? Tapi ini di blog fiezaradzi dot com. Tak de la gempak kan. Cuba tengok siapa juara takhta bulan lepas.

Continue Reading
ITech

Terbaik Jun

Assalamualaikum, Rasa-rasa siapa yang terbaik untuk bulan Jun? Maaflah, sebab baru nak keluarkan yang terbaik kan.. Asyik menangguh air keruh sajai.. hehe.. Jom kita tengok siapa yang kena.. JOHAN MAHARAJA JUN bEe NAIB JUARA MAHARAJA JUN hafizmohd TEMPAT KETIGA MAHARAJA JUN nasslimdiet2 Berapa nak bagi ek? Lapan je la kot.. Lagi tiga adalah seperti di …

Continue Reading