Lifestyle Personal

Lima Perkara Pelik Berlaku

Assalamualaikum, Macam mana dengan hari minggu korang semua? Ceria, atau ada yang kusam dek kerana kekalahan pasukan kegemaran? Adoilah.. Nak buat macam mana kan? Boleh pulak kalah di tempat sendiri.. Apa nak dikata?? Hari ni nak kongsi 5 perkara pelik yang berlaku. Tapi, tak nak lah sentuh perkara yang agak sensitif kan.. Kalau korang nak …

Continue Reading
Sukan

Chelsea Juara, MU Menang Jua

Salam. Teka-teki tekuk mengenai siapa juara EPL telah terjawab malam tadi. Kali ni, Chelsea memegang takhta dengan bergaya. Mengalahkan Wigan Athletic 8-0 di tempat sendiri menyaksikan pasukan biru itu menjulang trofi itu. 8-0 nih.. main bola ke pe tu.. haha.. Tak kisah la, yang nyata peminat-peminat Chelsea memang bangga tu.. 8-0.. Peminat-peminat pasukan lain seronok …

Continue Reading
Sukan

5 Sebab Peminat Liverpool Rela Dikalahkan

Salam buat semua. Tentu ada yang tertanya-tanya kenapa blog ni tak berupdate kan.. Hehe.. maaf. Bukan disengajakan, tetapi de urusan penting di kampung. Kepada yang meninggalkan komen, insyaallah saya balas nanti dan yang tinggalkan jejak, kita jumpa di blog anda.. terima kasih gambar : sini Ok, bebalik kepada topik asal. Seingat saya, ada terbaca di …

Continue Reading