Personal

Masa Yang Berlalu

Salam buat semua.Janji nak update,tapi tak pun kan.. Apela.. Hehe.. Biasalah, siapa kata suri rumah boleh bersenang lenang. Ni belum suri rumah sepenuh masa, baru sikit je. Anak pun baru 2, tapi tu pun dh pening. Haha.. Tak lama lagi kena kerja semula, sebenarnya dh kena masuk pun, tapi saya nak cukupkan bulan march ni, …

Continue Reading
Semasa

Pusat Jagaan Atau Pengasuh, Mana Satu Pilihan Anda

Kalau dulu bayi dibenarkan makan makanan bermula usia empat bulan, namun polisi telah ditukar kepada usia 6 bulan. Jadi selama 6 bulan pertama, hanya susu menjadi santapan bayi kecil yang comel. Dan sebaiknya, susu ibu adalah yang terbaik. Jadi, ibu-ibu, sediakanlah hak anak anda sebaiknya, dan bapa-bapa, berilah sokongan kepada isteri anda nanti ye.. Ada …

Continue Reading