Lifestyle

Rezeki Buat Kita

Assalamualaikum, Hari ni keluar rumah pergi kerja macam biasa. Yang tak biasanya, cuaca kat bumi Malaysia ni. Semalam, jerebu makin teruk. Keluar pejabat je, rasa macam pelik. Yelah, duduk dalam pejabat tu memang tak nampak luar kan..

Continue Reading
Agama Personal Wanita

Rezeki Ibu Mengandung

Salam buat semua. Pernah tak rasa nak sesuatu pastu dapat? Hehee.. Itulah yang terjadi. Sebelum ni asal balik dari kerja atau balik dari kedai atau sebagainya, mesti nampak pokok mangga atau pelam kat rumah jiran sekitar rumah kami ni. Seronok tengok pelam muda yang saya sangat suka tu. Kalau orang lain suka pelam masak, saya …

Continue Reading