Lifestyle

Dah Macam Lee Chong Wei Dah

Assalamualaikum, Main badminton bakar lemak. Tadi sebelum ke tempat kerja, sempat main badminton kat Sinamax kejap. Pertama kali main semula selepas appendiks dibuang. Oh, memang terasalah. Awal pagi kami dah sampai, tempat sukan tu pun belum buka lagi. Ikut hati, nak tolong bukakan je. Nasib baik dapat tahan rasa hati tu.

Continue Reading
Sukan

Sinamax Sport Center

Assalamualaikum, Idea untuk menulis, macam biskut, sekejap ada, sekejap hilang. Kadang-kadang kalau ada, angin malas pila menjelma. Tapi, tak boleh jadi, kena gak la kan.. Korang suka bersukan tak? Ke dulu-dulu je? Masa muda remaja, sekarang tidak lagi.. Saya macam tu jugak, dulu kat sekolah boleh katakan banyak permainan saya serta. Tapi bab lari-lari, tak …

Continue Reading