Lifestyle

Dah Macam Lee Chong Wei Dah

Assalamualaikum, Main badminton bakar lemak. Tadi sebelum ke tempat kerja, sempat main badminton kat Sinamax kejap. Pertama kali main semula selepas appendiks dibuang. Oh, memang terasalah. Awal pagi kami dah sampai, tempat sukan tu pun belum buka lagi. Ikut hati, nak tolong bukakan je. Nasib baik dapat tahan rasa hati tu.

Continue Reading
Sukan

Belanda Rebah dan Akur

Ini adalah entry last. Bukan untuk blog ni, tapi untuk Piala Dunia edisi 2010 ye. hehe.. Rasanya la last. Sebab tuan punya blog dah sedih. Akhirnya Belanda terpaksa tunduk kepada jaringan Iniesta semalam. Itu pun setelah masa tambahan yang kedua. Sikit lagi ye nak habis dan ke penentuan penalti. Tapi dek kerana ketiadaan Heitinga kerana …

Continue Reading
Sukan

Bulan Sukan

Salam semua. Perasan tak, bulan ni penuh pasal sukan. Mula-mula penentuan juara liga bola sepak EPL, yang berakhir pada 9 Mei, menyaksikan Chelsea menjadi juara, diikuti oleh Man U dan Arsenal. Masing-masing de reaksi yang pelbagai dengan kemenangan Chelsea ni. Tak percaya tengok sini. Kredit gambar: official website Kemudian sekarang ni tengah berlangsung pertandingan badminton …

Continue Reading