ITech

Fenomena Digital

Alat digital, seperti computer, kamera, telefon bimbit dan sebagainya bukanlah satu perkara asing buat kita sekarang ini. Malah boleh dikatakan hampir setiap individu bermula golongan remaja ke atas memiliki salah satu perkara ini. Malah ada sesetengahnya yang mempunyai 2 unit bagi sesetengah gadget. gambar si kecil masa umur setahun.. gaya kalah ahli perniagaan Perhatikan anak …

Continue Reading
Lifestyle Semasa

Ayat-ayat Iklan Yang Tak Hingat

Salam. HAri ni dah 10hb.. dah 2 hari tak update. Sibuk aje menukar cat ‘rumah’ ni. Oh ye, anda semua suka tengok tv kan.. Bukan anda la, saya pun.. Memang hobi.. apatah lagi citer kegemaran kan.. Semalam kesian kat puteri kecil, sebab kena tidur atas tilam lenyek kat ruang tamu sebab mama dia ni nak …

Continue Reading