Wanita

Produk Kosmetik Campurpalsu

Assalamualaikum, Jalan-jalan di fb tadi, terjumpa satu post dari seorang kawan. Ia sangat berkait rapat dengan wanita. Yelah, ramai wanita yang suka produk kosmetik. Tinggal, rajin nak pakai ke tak je. Info ini saya ambil dari BPFK, atau Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan ye.

Continue Reading
Lifestyle Semasa

Ayat-ayat Iklan Yang Tak Hingat

Salam. HAri ni dah 10hb.. dah 2 hari tak update. Sibuk aje menukar cat ‘rumah’ ni. Oh ye, anda semua suka tengok tv kan.. Bukan anda la, saya pun.. Memang hobi.. apatah lagi citer kegemaran kan.. Semalam kesian kat puteri kecil, sebab kena tidur atas tilam lenyek kat ruang tamu sebab mama dia ni nak …

Continue Reading