BULAN MEI, BUKAN MEI MEI

Mei Mei kalau dalam Upin Ipin, memang watak gadis kecil berbangsa Cina yang cukup comel, dan bijak. Korang tengok tak? Memang suka dia ajak kawan-kawan main masak-masak. Lagi satu, dia memang bijak, nak-nak dalam bab belajar ni. Rajin pulak tu. Ikutlah dia kalau nak berjaya.. Barulah jadi lelaki kacak.

Bercakap pasal Mei Mei, teringat pula, baru je habis bulan Mei. Kalau bulan lepas bulan gembira tuan punya blog, bulan ni sekadar memberi ucapan terima kasih di samping gambar buat mereka yang terhebat. Jom kita pekena teh o lemon sambil tengok gambar saper yang ada.Inilah dia Mei Mei bulan Mei..

SURI

CHII

HAFIZMD

TITAN

PROF HARIZ

Juga tidak lupa buat kalian semua yang sentiasa dekat di blog ini..

TEHR, IZZUDDIN FAUZI, HAIRUL HISSAM, INCIK, PIPOQ

Maaf, tiada hadiah mampu diberi, hanya ucapan terima kasih daun keladi, kalau ada masa, datang lah lagi..

Sekianlah dulu, celoteh hari ini. Walau pun sepatutnya wordless wednesday, kita keluarkan dulu entry ini. Harap-harap puas hati. Baru perasan, lebih ramai lelaki kacak, dari wanita pujaan hati.

** Oh ye, lupa nak tanya, suri dan chii, sudah dapat ke hadiah harijadi? cenderahati?

@fiezaradzi.com – Mood bercuti, sebab tu baru keluar entry ini..

44 Comments
  1. June 6, 2012 | Reply
    • Izzuddin Fauzi
      June 6, 2012 | Reply
    • fiezaradzi
      June 7, 2012 | Reply
      • June 7, 2012 | Reply
        • fiezaradzi
          June 7, 2012 | Reply
          • June 7, 2012 | Reply
            • fiezaradzi
              June 8, 2012 | Reply
            • fiezaradzi
              June 8, 2012 | Reply
        • June 7, 2012 | Reply
          • fiezaradzi
            June 8, 2012 | Reply
            • June 8, 2012 | Reply
              • fiezaradzi
                June 8, 2012 | Reply
            • June 8, 2012 | Reply
              • fiezaradzi
                June 8, 2012 | Reply
  2. June 6, 2012 | Reply
    • fiezaradzi
      June 7, 2012 | Reply
      • June 8, 2012 | Reply
        • fiezaradzi
          June 8, 2012 | Reply
          • June 10, 2012 | Reply
            • fiezaradzi
              June 11, 2012 | Reply
            • June 12, 2012 | Reply
              • fiezaradzi
                June 14, 2012 | Reply
  3. June 6, 2012 | Reply
    • fiezaradzi
      June 7, 2012 | Reply
  4. Izzuddin Fauzi
    June 6, 2012 | Reply
  5. June 7, 2012 | Reply
    • fiezaradzi
      June 8, 2012 | Reply
  6. June 7, 2012 | Reply
    • fiezaradzi
      June 8, 2012 | Reply
  7. June 7, 2012 | Reply
    • fiezaradzi
      June 8, 2012 | Reply
  8. June 7, 2012 | Reply
    • fiezaradzi
      June 8, 2012 | Reply
  9. Mohd Ilham
    June 7, 2012 | Reply
    • fiezaradzi
      June 8, 2012 | Reply
  10. rahman
    June 7, 2012 | Reply
    • fiezaradzi
      June 8, 2012 | Reply
  11. June 7, 2012 | Reply
    • fiezaradzi
      June 8, 2012 | Reply
  12. June 8, 2012 | Reply
    • fiezaradzi
      June 8, 2012 | Reply
  13. simonreyes
    June 10, 2012 | Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge