BULAN MEI, BUKAN MEI MEI

Mei Mei kalau dalam Upin Ipin, memang watak gadis kecil berbangsa Cina yang cukup comel, dan bijak. Korang tengok tak? Memang suka dia ajak kawan-kawan main masak-masak. Lagi satu, dia memang bijak, nak-nak dalam bab belajar ni. Rajin pulak tu. Ikutlah dia kalau nak berjaya.. Barulah jadi lelaki kacak.

Bercakap pasal Mei Mei, teringat pula, baru je habis bulan Mei. Kalau bulan lepas bulan gembira tuan punya blog, bulan ni sekadar memberi ucapan terima kasih di samping gambar buat mereka yang terhebat. Jom kita pekena teh o lemon sambil tengok gambar saper yang ada.Inilah dia Mei Mei bulan Mei..

SURI

CHII

HAFIZMD

TITAN

PROF HARIZ

Juga tidak lupa buat kalian semua yang sentiasa dekat di blog ini..

TEHR, IZZUDDIN FAUZI, HAIRUL HISSAM, INCIK, PIPOQ

Maaf, tiada hadiah mampu diberi, hanya ucapan terima kasih daun keladi, kalau ada masa, datang lah lagi..

Sekianlah dulu, celoteh hari ini. Walau pun sepatutnya wordless wednesday, kita keluarkan dulu entry ini. Harap-harap puas hati. Baru perasan, lebih ramai lelaki kacak, dari wanita pujaan hati.

** Oh ye, lupa nak tanya, suri dan chii, sudah dapat ke hadiah harijadi? cenderahati?

@fiezaradzi.com – Mood bercuti, sebab tu baru keluar entry ini..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title="" rel=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>