Wordless Wednesday #10

by fiezaradzi on 15 February 2012 · 14 comments

Wordless Wednesday #10 – Sikap Kita

Mahalnya harga air ni..

@fiezaradzi.com – Kadang-kadang ambil mudah hingga menyusahkan orang lain. Inilah sikap kita.

{ 14 comments… read them below or add one }

mzhany February 15, 2012 at 12:32 pm

betol, mana dan je nak tinggalkan…
post terbaru mzhany ..Ko bolehla, ko takde anak lagiā€¦.

Balas Komen ini

fiezaradzi February 15, 2012 at 2:43 pm

@mzhany, itu lah pasal.. bila terpandang, nak gelak ada, geram pun ada.. ape lah perangai kan..

Balas Komen ini

suri February 15, 2012 at 4:05 pm

haa..org tka der idea tu heee..

Balas Komen ini

fiezaradzi February 15, 2012 at 4:17 pm

@suri, tak pun tak jumpa tong sampah kat mana…

Balas Komen ini

suri February 15, 2012 at 4:05 pm

awt tak genapkan angka rm10.00 ngheeee

Balas Komen ini

fiezaradzi February 15, 2012 at 4:25 pm

@suri, kalau sepuluh, lagi mahal tu, kalah kedai2 lain nih.. hahah

Balas Komen ini

kimmie February 15, 2012 at 6:15 pm

amboi..mahal ye air …sampai 7 ringgit, lg mahal sampai leh pamer kat rak di supermarket.
post terbaru kimmie ..Wordless Wednesday 16 – Ultra berjaya ditewaskan

Balas Komen ini

fiezaradzi February 23, 2012 at 2:56 pm

@kimmie, itulah dia, nak tunjuk dia beli air mahal kot..

Balas Komen ini

tehr February 15, 2012 at 9:52 pm

sapa la punya kerja ni
suka hati je tinggalkan sampah
post terbaru tehr ..Selangor vs Kelantan

Balas Komen ini

fiezaradzi February 23, 2012 at 2:57 pm

@tehr, lau tahu, ambil gambar pelaku selaki.. kesian pekerja supermarket tu..

Balas Komen ini

nurmisnan February 16, 2012 at 12:09 pm

mahal sungguh harga air McD yang tersesat itu..
post terbaru nurmisnan ..Wordless Wednesday #32

Balas Komen ini

fiezaradzi February 23, 2012 at 2:58 pm

@nurmisnan, tapi dia jadi murah di hati kita yg melihat ia sesat..

Balas Komen ini

shraqs February 16, 2012 at 2:03 pm

Promote McD ke? :)
post terbaru shraqs ..Bila iPhone Bertemu Galaxy Note…

Balas Komen ini

fiezaradzi February 23, 2012 at 3:06 pm

@shraqs, itu dah tak yah promote, org nak, dorang g jer.. promote supaya tak buat kes begini lagi..

Balas Komen ini

Leave a Comment

CommentLuv badge
 Banner

Previous post:

Next post: