Wordless Wednesday #12

by fiezaradzi on 14 March 2012 · 30 comments

Wordless Wednesday #12 – Baju Ajaib

"wordless wednesday baju ajaib kalis kotor"

@fiezaradzi.com – teringin nak try baju ni, betul ke ajaib?

{ 30 comments… read them below or add one }

kimmie March 14, 2012 at 8:01 pm

apa kelebihan baju ajaib ni :D
post terbaru kimmie ..Wordless Wednesday 20 – Cukup tak ni

Balas Komen ini

fiezaradzi March 19, 2012 at 5:49 pm

@kimmie, seperti yg ditulis.. entah betul, entah tak..

Balas Komen ini

bardboo March 14, 2012 at 9:01 pm

haah kan…nak tahu gak.. =)
post terbaru bardboo ..Wordlesss Wedneday #08: Ammar Blogger

Balas Komen ini

fiezaradzi March 15, 2012 at 6:05 pm

saper yang pernah beli dan pakai? sila lah beri testimonial..

Balas Komen ini

titan March 14, 2012 at 10:54 pm

haa..gi la beli dulu..baru tau ada magik atau tidak.
post terbaru titan ..Cabaran SEO Lelaki Kacak 2012

Balas Komen ini

fiezaradzi March 15, 2012 at 6:05 pm

nak kena balik terangganu lah.. tapi tak de saper sekolah sekarang. Saper nak pakai?

Balas Komen ini

tehr March 15, 2012 at 10:32 am

Memang sangat sukar nak bayangkan apa yang ajaibnya
post terbaru tehr ..Memasang Impian

Balas Komen ini

fiezaradzi March 15, 2012 at 6:04 pm

hanya penjual yang tahu keajaiban itu.. dan juga pembeli yang pernah mencuba..

Balas Komen ini

faizul March 15, 2012 at 7:43 pm

Betullah tu kan, kalau tak pakai baju tu memang lah tak kotor :)

Kalau kalis air tu dah macam baju hujan plak ye.
post terbaru faizul ..Umur kaum perempuan adalah rahsia negara

Balas Komen ini

fiezaradzi March 19, 2012 at 5:50 pm

@faizul, mungkin juga materialnya macam baju hujan.. eh, lepas ke g sekolah? hehe

Balas Komen ini

maza March 16, 2012 at 4:53 pm

wah! kemeja utk org dewasa tak ada sama ke?
boleh jimat duit sabun, air dan elektrik mcm ni.. hahaha
post terbaru maza ..Berpuasa bersama Nasyid Arab

Balas Komen ini

fiezaradzi March 19, 2012 at 5:51 pm

@maza, mmg jimat nih, tapi kalau betul2 kalis la.. kalau tak.. pulangkan duit kami..

Balas Komen ini

dahinsaf March 18, 2012 at 1:42 pm

salam, kepada tuan rumah, seandainya ada menjual produk bajuajaib ini dari miresco network sila berhati2 dengan pengusahanya dr. ihsan (dr beli dan tipu). terlampau ramai yang dah kena tipu duit, sehingga pelajar kolej pun dia tipu (rakan kolej isteri dia). produk ini pun belum ada satu kajian yang khusus mengenai kesan keatas kulit. kerana ianya bukanlah menggunakan fabrik khas, hanya menggunakan produk semburannya sahaja. saya tak mau tulis panjang, cuma selidik dahulu..
post terbaru dahinsaf ..Ir. Dr. PhD Tipu says:

Balas Komen ini

fiezaradzi March 19, 2012 at 5:58 pm

@dahinsaf, terima kasih utk nasihat ini.. saper yang nak beli atau jual, sila buat kajian dulu ye..

saya pn tak tau, sebab kebetulan je nampak banner ni masa on d way balik ke kg.. jual ke, pakai ke, tak pernah..

Balas Komen ini

eiela March 19, 2012 at 4:08 pm

ape la yang ajaibnya tuh kan.
post terbaru eiela ..Pengsan Sebab Terlalu Berpantang

Balas Komen ini

fiezaradzi March 19, 2012 at 5:59 pm

@eiela, ajaib dan pelik..

Balas Komen ini

suri March 19, 2012 at 4:30 pm

apalah yg ajaib klo pkai makna blh ghaib atau hilang gitu?

Balas Komen ini

fiezaradzi March 19, 2012 at 6:00 pm

@suri, haha.. bahaya lau gitu suri.. tak leh jual tu..

Balas Komen ini

suri March 19, 2012 at 4:31 pm

klu nak tahu kakak f kena pi menuntut ilmu buat baju ar heee

Balas Komen ini

fiezaradzi March 19, 2012 at 6:00 pm

@suri, suri nak jadi cikgunya?hihi

Balas Komen ini

Miss Yati March 19, 2012 at 8:43 pm

Macam-macam strategi meniaga. Tapi kena selalu ingat, dalam berniaga kena jujur barulah rezeki yang kita dapat tu berkat ;)

Balas Komen ini

fiezaradzi March 21, 2012 at 5:44 pm

@Miss Yati, itu paling penting rasanya.. lau tak, jawab lah di kemudian hari.. kan yati?

Balas Komen ini

aimannajmy March 21, 2012 at 9:21 am

salam huhu lama tak singgah sini hehe~ ingat baju ajaib macam baju harry potter haha
post terbaru aimannajmy ..Perkahwinan Rizhan Rashidi Bassist Sayugia

Balas Komen ini

fiezaradzi March 21, 2012 at 5:44 pm

@aimannajmy, kalau macam baju harry potter tu nak juga satu.. de jual? hehe

Balas Komen ini

padin March 21, 2012 at 9:41 am

hehee kalau masih bersekolah, mahu je aku mintak mak abah belikan, ekekee
post terbaru padin ..Apa Khabar Sahabat

Balas Komen ini

fiezaradzi March 21, 2012 at 5:45 pm

@padin, kalaulah kan.. dah de anak? boleh beli utk anak.. anak buah ke.. hehe

Balas Komen ini

padin March 21, 2012 at 8:51 pm

@fiezaradzi, kawin pon belum… hmm, takpe2 tunggu apa plak keluaran ajaib yang lain pasni ekekee
post terbaru padin ..Tatkala Pen Di Tangan

Balas Komen ini

fiezaradzi March 22, 2012 at 1:57 pm

lum ye.. tak pe, bai kat anak sedara.. de tak? keluaran lain tu, tak tau jumpa tak.. hihi

Balas Komen ini

fakiah June 29, 2013 at 8:47 pm

Mohd Ihsan Che Mohd Noh neh memang kaki tipu. Dulu tipu bisnes dobi. Bayar sampai ratus K, lepas tuh bagi mesin 2nd hand. konon franchise rupanya francais tak lulus kat kpdnkk. sila semak id kompeni dengan ssm dan kpdnkk sebelum nak joinventure.

Balas Komen ini

fiezaradzi July 11, 2013 at 3:43 pm

@fakiah, maaf saya tak tahu pasal ni. harap kes ni selesai

Balas Komen ini

Leave a Comment

CommentLuv badge
 Banner

Previous post:

Next post: