Wordless Wednesday 18 – Bunga

by fiezaradzi on 20 June 2012 · 24 comments

Wordless Wednesday 17 – Bunga

bunga cameron highland

Bunga dari tempat tinggi

@fiezaradzi.com – rasa nak cuti lagi.. hahaa

{ 24 comments… read them below or add one }

chii June 20, 2012 at 11:59 am

bunga apa ni..x pernah nampak la plak..

amboih.nak cuti2 ke cameron lagi ke :p
post terbaru chii ..Wordless Wednesday #24 – Jangan Pandang Sana!!

Balas Komen ini

hafizmd June 20, 2012 at 1:31 pm

bunga tulip kot?cewah…main teka jer…hehehe
post terbaru hafizmd ..Wordless Wednesday #19 Line Clear

Balas Komen ini

fiezaradzi June 20, 2012 at 5:10 pm

de ke… hehe.. entah.. kita panggil bunga kuning je lah..

Balas Komen ini

fiezaradzi June 20, 2012 at 5:09 pm

xtau la chii.. kebetulan ambil masa tunggu org pergi ‘bilik hajat’.. hehee

Balas Komen ini

titan June 20, 2012 at 9:30 pm

apa nama bunga ni??
post terbaru titan ..Mencintai Ain Maisarah – Part 7

Balas Komen ini

fiezaradzi June 22, 2012 at 1:46 pm

@titan, nak bagi ain maisarah le tu.. hihii.. tak tau la, nanti cari kat google dulu..

Balas Komen ini

Denaihati June 20, 2012 at 10:10 pm

bunga kat tanah tinggi, kat semak samun pun biasanya cantik.
post terbaru Denaihati ..Euro 2012 Juara pilihan Lelaki Kacak

Balas Komen ini

fiezaradzi June 22, 2012 at 2:04 pm

@denaihati, betul tu, mungkin sbb kurang pencemaran kot, jadi kt semak samun pun tetap cantik..

Balas Komen ini

aimannajmy June 21, 2012 at 2:53 am

nampak macam ada pohon semalu huhu.. bunga dia ke

Balas Komen ini

fiezaradzi June 22, 2012 at 2:13 pm

@aimannajmy, ambik kat cameron hinglands, dia tak tulis pulak nama bunga.. haha.. tak tau la..

Balas Komen ini

Hairul Hissam June 21, 2012 at 12:57 pm

tangkap gambarnya kat mana nie.. belakang rumah ke… he.he.he
post terbaru Hairul Hissam ..Resepi Cara Membuat Sagun | Boleh Buat Bisnes Sampingan Taw

Balas Komen ini

fiezaradzi June 22, 2012 at 2:18 pm

@hairul, bestnya lau belakang rumah de macamni.. malangnya blkng rumah, dah rumah org lain.. haha.. ni gambar dari cameron

Balas Komen ini

hafizmd June 21, 2012 at 3:04 pm

Keluar topik sat yer…hehehe

Cantik header….thesis mmg laju…terbaik!
post terbaru hafizmd ..Portugal vs Republic Czech & 10 Pemain Terbaik Peringkat Kumpulan

Balas Komen ini

fiezaradzi June 22, 2012 at 2:21 pm

haha.. terima kasih bagi idea. ye ke cantik? biasa je..

Balas Komen ini

rahman June 22, 2012 at 12:30 am

cantik bunga tu.. tapi kawasan tu agak bersemak.. hati hati takut ada lipan
post terbaru rahman ..Tahniah Shebby

Balas Komen ini

fiezaradzi June 22, 2012 at 2:24 pm

@rahman, kejap je tu, sbb tempat ni singgah je.. mungkin juga ada, sebab atasnya de bukit sikit..

Balas Komen ini

kulanz June 22, 2012 at 9:38 am

kalau tempat2 lain susah juga tengok bunga ni
post terbaru kulanz ..7th Sabah International Folklore Festival 2012

Balas Komen ini

fiezaradzi June 22, 2012 at 2:25 pm

@kulanz, betul tu, kdg2 pergi satu2 tempat, byk benda boleh tgk, yg tak biasa kita tgk..

Balas Komen ini

ohcikgu June 23, 2012 at 11:28 am

hehe..kuninggg. lawa bunga tu.
post terbaru ohcikgu ..Sejarah Pembinaan dan Penciptaan Kaabah

Balas Komen ini

fiezaradzi June 25, 2012 at 2:00 pm

@ohcikgu, bunga tu kalau warna merah, cantik tak?

Balas Komen ini

eiela June 23, 2012 at 1:16 pm

cantik kuningnya bunga tuh
post terbaru eiela ..Pengalaman Merentas Desa

Balas Komen ini

fiezaradzi June 25, 2012 at 1:58 pm

@eiela, kuning yang cantik ke, bunga yang cantik?

Balas Komen ini

ProfHariz June 24, 2012 at 5:50 pm

Bunga tang mana ni kak :)
post terbaru ProfHariz ..Allah Duga Tanda Allah Sayang

Balas Komen ini

fiezaradzi June 25, 2012 at 1:55 pm

@ProfHariz, bunga ni kat tanah tinggi, kat ladang boh cameron highland

Balas Komen ini

Leave a Comment

CommentLuv badge
 Banner

Previous post:

Next post: