Julai Sudah Pergi, Ogos Pula Menanti

Posted by

Bulan Julai dah lebih seminggu lepas, haraf maaf lah sebab baru nak keluarkan post ini. Bukan sebab tengah puasa, tapi memang lambat sikit. Biasalah, orang sibuk.. Konon!

Ada beberapa perkara yang terjadi dan boleh dikitar semula seperti ulang tahun ketiga puteri saya, kisah tebusan di tadika, perhimpunan bersih di ibu kota, kisah perlawanan persahabatan bola sepak antara Malaysia dengan kelab-kelab ternama Eropah, dan tak lupa juga kisah sedih Harimau Malaya tunduk kepada singa yang berpura-pura.. opss.. sorry.. Tak baik tau bulan puasa ni… Harapnya semua berpuasa dengan baik. Sama-samalah kita kejar pahala yang banyak seperti mana, atau lebih daripada¬† kita kejar traffik dan komen di blog kawan-kawan sekalian. Jadi hebat seperti mereka ini…

bEe

Mekar

Titan

Lagi, saper lagi ek?.. Bulan lepas 8 orang, bulan ni sempena bulan 7, kita ambil & je la.. APa LaaA tuan BloG ni?? Hehe, & TERBAIK, 3 di atas, 4 di bawah..

4. aimannajmy

5. Bb Hussain

6. mzhany

7. Azuan

Terima kasih semua.. Akhir kata Julai sudah pergi, Ogos pula menanti..

@fiezaradzi.com – rasa cepat betul masa berlalu kan…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *